بلاگ

رفع کد خطا F dH یخچال فریزر LG

رفع کد خطا F dH یخچال فریزر LG

کد خطا F dH یخچال فریزر ال جی مربوط به وجود چه مشکلی در یخچال است؟ چطور می توان ارور یا کد خطا F dH را برطرف کرد؟ برای کسب اطلاعات بیشتر برای ارور کد خطا F dH در یخچال فریزر ال جی و همچنین رفع کامل مشکل پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله از وب سایت بست پارت با ما همراه باشید.

رفع کد خطا F dH یخچال فریزر LG

همانطور که می دانید یخچال های امروزی با طراحی خاصی که دارند می توانند به راحتی در شرایطی که دچار مشکلی شده باشند، مشکل را به صورت ارور و پیغام به دیسپلی  یا نمایشگر یخچال بفرستند و شما را در جریان مشکل به وجود آمده قرار دهند.

همچنین هر ارور یا کد خطا دارای مفهوم و معنای مختلفی می باشد، که هر کدام مشکل خاصی را در بر می گیرد. برطرف کردن ارور های یخچال نیاز به دانش و مهارت فنی دارد و هر کسی نمی تواند این کد خطا ها را رفع کند. رفع تمامی مشکلات و ارورهای یخچال فریزر LG در نمایندگی تعمیرات مجاز یخچال تهران سرویس با بهترین کیفیت انجام می گیرد.

ارور F dH یخچال فریزر LG چیست؟

کد خطا یا ارور F dH در یخچال ال جی اشاره مستقیم به سیستم هیتر دیفراست دارد. زمانی که یخچال بیشتر از یک ساعت در تلاش یخ زدایی بوده و سنسور دیفراست بیش از 40 درجه فارنهایت دریافت نکرده باشد معمولا شما شاهد چنین اروری بر روی نمایشگر یخچال خود خواهی بود. در چنین مواقعی تکنسین باید برای عیب یابی هیتر دیفراست، برد الکترونیکی و فیوز را بررسی کند.

ممکن است در این شرایط قطعاتی مثل هیتر دیفراست و برد کنترل برد نیاز به تعویض داشته باشند. تعویض تمام قطعات دیفراست و رفع تمامی ایرادات مربوط به یخچال توسط تکنسین های حرفه ای و مجرب نمایندگی تعمیرات مجاز یخچال تهران سرویس در سراسر تهران قابل انجام است.

راه های برطرف کردن ارور F dH

چند راه و روش مختلف برای عیب یابی و رفع کامل ارور یا کد خطا F dH یخچال فریزر LG وجود دارد که از جمله این روش ها می توان به:

  • چک کردن هیتر دیفراست
  • بررسی گروه کنترلر
  • تعویض رله برد الکترونیکی اصلی

اشاره کرد.

معمولا بخاطر تخصصی بودن رفع ارور یخچال ال جی پیشنهاد می شود که برای انجام این کار از تکنسین های متخصص در این زمینه کمک بگیرید چرا که آن ها با داشتن تجربه و دانش فنی لازم در ان زمینه به راحتی می توانند در کم ترین زمان مشکل یخچال شما را برطرف نمایند.

عملکرد سنسور دیفراست یخچال LG

سنسور دیفراست از قطعات مهم یخچال ال جی می باشد. معمولا عملکرد سنسور دیفراست یخچال با تغییرات دما می باشد. همچنین سنسور دیفراست از آسیب دیدگی اواپراتور جلوگیری می کند، به طور مثال اگر دمای محیط رو به افزایش باشد، میزان دما سنسور دیفراست نیز افزایش یافته و مقاومت الکتریکی کاهش می یابد.

به طور معمول در هر ده ساعت سنسور دیفراست یک بار شروع به فعالیت می کند و یخ زدایی انجام می گیرد. زمانی که سنسور دسیفراست یخچال از عملکرد عادی خود باز ماند و نتوانست فعالیت عادی خود را ادامه دهد امکان دارد ارور یا کد خطا F dH بر روی دیسپلی یخچال ال جی شما نمایان شود.

تست سنسور دیفراست یخچال فریزر ال جی

رفع کد خطا F dH یخچال فریزر LG

رفع کد خطا F dH یخچال فریزر LG

زمانی که دیفراست یخچال انجام نمی گیرد پیشنهاد می شود که تست سنسور دیفراست صورت گیرد. تست سنسور دیفراست یخچال فریزر ال جی مراحل خاصی دارد که طی انجام این مراحل شما می توانید به راحتی ریست سنسور دیفراست را آغاز کنید. مراحل تست سنسور دیفراست به شرح زیر می باشد:

  • جدا کردن یخچال از برق
  • سنجش میزان مقاومت قطعه با استفاده از اهم متر
  • کنترل عدد نمایان شده از اهم متر برای تست سنسور دیفراست

در صورتی که عدد بدست آمده از اهم متر برابر صفر باشد، به این معناست که قطعه مقاومت ندارد و باید توسط تکنسین به صورت تخصصی تعویض گردد. ولی چنانچه عدد به نمایش گذاشته شده از اهم متر عددی غیر از صفر باشد حاکی از سلامت قطعه است و نیازی به تعویض نیست.

تعمیر تایمر دیفراست یخچال ال جی

تعمیر تایمر دیفراست یخچال ال جی تاثیر مسقیم و مهمی بر روی سنسور دیفراست یخچال دارد. زمانی که تایمر دیفراست دچار خرابی و مشکل می شود از عملکرد سنسور دیفراست جلوگیری می کند و مانع از دیفراست معمولی یخچال می شود.

به دلیل آنکه تایمر دیفراست یخچال یک قطعه بسیار مهم می باشد تعمیر آن نیز به تخصص خاصی نیاز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *