بلاگ

چرا یخچال هاب ال جی بهترین وسیله برای تازه نگه داشتن مواد خوراکی هستند

چرا یخچال هاب ال جی بهترین وسیله برای تازه نگه داشتن مواد خوراکی هستند

در این مقاله در رابطه با این نکته توضیح داده می شود که چرا یخچال های LG موارد و وسایل مناسبی برای تازه و سالم نگه داشتن مواد غذایی شما هستند.

در چنین شرایطی اتفاقات مختلفی اتفاق می افتاد، در حال حاضر مهمترین اولویت این بخش است که خانواده و دوستان خود را با استفاده از موارد غذایی که از آن تغذیه می کنیم، سالم نگه داریم.
همه ما خواهان سلامتی هستیم و برای دستیابی به چنین هدفی، اینکه سبزیجات و میوه های شما تازه و سالم باشند، الزامی است.
تیم LG همیشه خواسته و درخواست مشتریان خود را اولویت قرار می دهد و آنها خوشحال هستند که طیف وسیعی از یخچال‌ها را با Hygiene Fresh یک سیستم مراقبت بهداشتی 5 مرحله‌ای ارائه می‌دهند که هر دقیقه هوای تازه را با مواد ثبت اختراع LG در بخش داخلی یخچال به گردش در می‌آورد که تا 99.999%را از بین می‌برد.

چرا یخچال هاب ال جی بهترین وسیله برای تازه نگه داشتن مواد خوراکی هستند

چرا یخچال هاب ال جی بهترین وسیله برای تازه نگه داشتن مواد خوراکی هستند

باکتری ها

LG در تابستان امسال چیزهای بیشتری برای ارائه کردن خواهد داشت و همچنین این تضمین را می دهد ذخیره‌سازی مواد غذای خود را به صورت سالم، با استفاده از فریزر به‌جای یخچال به حداکثر می‌رسانید.
می‌توانید سبزیجات و میوه‌ها را برای مدت طولانی نگهداری کنید و نگران وضعیت غذا موجود در یخچال خود نباشید زیرا با ویژگی‌های Inverter Linear Compressor و Door Cooling+، تمامی میوه‌ها و سبزیجات برداشت شده از مزرعه و موجود در یخچال شما، برای مدت طولانی تازه باقی می مانند.

Hygiene Fresh +

فیلتر Hygiene Fresh+ تا 99.999% از باکتری های موجود را با ارائه عملکرد قوی سیستم ضدعفونی و بو زدایی با سیستم فیلتر 5 مرحله ای از بین می برد. یخچال همچنین در زدودن گرد و غبار، قارچ ها و باکتری های مضر و در عین حال از بین بردن بوهای داخل یخچال بسیار موثر عمل می‌کند.

کمپرسور خطی inventer

برخلاف کمپرسورهای معمولی که تغییرات دمایی بالاتری دارند، کمپرسور خطی Inventer LG در محدوده تغییرات دمایی 0.5+ درجه سانتی‌گراد فعالیت خواهد داشت،

که تقریباً نیمی از تغییراتی را که در یخچال های دیگر قابل مشاهده است دارد.

به همین ترتیب امکان خنک کردن یکنواخت و دقیق تمامی موارد را فراهم می کند که به حفظ طراوت و تازگی محصولات برای مدت زمان طولانی، بسیار کمک کننده خواهد بود.

همچنین ویژگی خنک کننده خودکار آن به طور مدام بسیار کارآمد است و حفظ دمای یکنواخت در سراسر یخچال را تسهیل می کند.
چنین ویژگی منجر به صرفه جویی در مصرف انرژی تا حد اکثر 51% و کاهش سر و صدای اضافی تا حد اکثر 25% کمتر از حد معمول باقی یخچال ها می شود.

Door Cooling

چنین ویژگی خاصی باعث می شود که میوه ها و سبزیجات قرار گرفته در داخل یخچال خنک و تازه باقی بمانند. LG Door Cooling همراه با Multi Air Flow دمای داخل را شیوه ای یکنواخت خنک می‌کند. چنین ویژگی یخچال را 35% سریع‌تر از سیستم خنک‌کننده معمولی بیشتر و سریع تر خنک می‌کند.

دو دریچه مخصوص در کنار درب علاوه بر دریچه های جریان هوای چندگانه قرار گرفته اند

که خنک شدن یکنواخت تر و سریعتر در داخل یخچال تسهیل و تسریع می کند.

CONVERTIBLE PLUS

علاوه بر این، طیف وسیعی از یخچال‌های LG Convertible Plus نه تنها غذا را تازه نگه می‌دارد،

بلکه به تبدیل فریزر به یخچال با فناوری تبدیل‌پذیر کمک می‌کند، همچنین فناوری‌هایی مانند Hygiene Fresh تا حد اکثر حدود 99.999% باکتری‌ها را از بین می‌برد

و Big Deodorizer همچنین بوی بد موجود در یخچال و سیستم را از بین می‌برد.
به کمک داشتن چنین ویژگی، کسانی که از این یخچال استفاده می کنند،

می توانند حتی در تابستان از خوردن میوه ها و سبزیجات تازه و خنک لذت ببرند.

LG ThinQ

با ال‌جی ThinQ، می‌توانید یخچال خود را در هر زمان و از هر مکان و تنها با لمس گوشی هوشمند خود کنترل کنید. شما می توانید مشکلات موجود در سیستم یخچال خود را به راحتی تشخیص دهید و حتی دمای یخچال را کنترل کنید.

Smart diagnosis

با سیستم LG Smart Diagnosis، از این پس لازم نیست نگران مشکلی باشید. اکنون، روش‌های بسیار ساده‌تر و هوشمندانه‌تری را برای یافتن پاسخی برای مشکلی که یخچال شما دارد بیابید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با راهنمای خدمات ال جی تماس بگیرید و مشکل خود را عنوان کنید.

سپس دستگاه شما با سیستمی ارتباط برقرار می کند که می تواند

در چند ثانیه تشخیص دهد و بهترین راه حل را به شما ارائه دهد.

Auto Smart Connect

ویژگی Auto Smart Connectبه اتصال یخچال شما به inventer موجود در خانه شما کمک می کند. تنها کاری که در اینجا ملزم به انجام آن هستید این است که یخچال خود را به inventer خود متصل کنید

و پس از هر بار قطعی جریان برق، به طور خودکار برق inventer را می گیرد

تا یخچال را بدون هیچ الزام و ضرورت برای تنظیم به صورت دستی، خود به خود راه اندازی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *