بلاگ

یخچال ساید بهتره یا یخچال دوقلو؟

یخچال ساید بهتره یا یخچال دوقلو؟

وقتی به قیمت یخچال فریزرهای بازار نگاه می‌کنیم، کاملاً مطمئن می‌شویم که جایی برای تصمیم اشتباه وجود ندارد؛ اما این سؤال که چه یخچالی بخریم؟

باید قبول کنیم که طراحی زیبا و چشم‌نوازجدا از قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید، طراحی بهتر از نمونه‌های دوقلو است. علاوه بر این، مدل‌های جدید آن که با طراحی‌های مدرن و تکنولوژی‌های روز وارد بازار می‌شوند، واقعاً دیدنی و جذاب است.

 

برخی افراد اعتقاد دارند که برای استفاده از یخچال از فضا خوب استفاده می‌شود. فضای داخل یخچال فریزر ساید بای ساید خیلی خفه است، ولی این مورد الان بهتر شده است و حالا هم فضای خوب و هم طبقه بندی موردتاییدی دارد.

یخچال ساید بهتره یا یخچال دوقلو؟

 

تقسیم‌بندی فضا و مدل طراحی باعث دسترسی آسان می‌شود. ساید طوری است که خیلی راحت می‌توانید به هر چیزی که نیاز دارید برسید.

 

از نظر زیبایی، رنگ‌بندی و فناوری تنوع خوبی دارد که مدل‌های ساید بای ساید تنوع خوبی دارند

این موضوع که حق انتخاب زیادی خواهید داشت. وهمین باعث می‌شود که مشکل پسندان هم از خریدشون راضی باشند.

 

اما این ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود و بدون شک یخچال فریزرهای ساید بای ساید هم مانند هر محصول دیگری مشکلات خودش را دارد؛ اما مهمترین مواردی که باعث ایجاد دغدغه می‌شود، گزینه‌های زیر است:

 

یکی از مشکلات مربوط به این مدل، طراحی یکپارچه و طبیعتاً وزن زیاد که باعث می‌شود حمل‌ونقل و جابه‌جایی آن خیلی سخت باشد ،به‌ویژه آنهایی که مستأجر هستند ازخریدشان پشیمان می شوند.

 

اگر قصد خرید یخچال ساید بای ساید را دارید، حتماً می‌دانید که قیمت آن نسبت به مدل‌های دوقلو بیشتر است و باید به فکر هزینه‌ها بود.

یخچال ساید بهتره یا یخچال دوقلو؟

یخچال ساید بهتره یا یخچال دوقلو؟

یکی دیگر از مشکلات مهم مشکلات تعمیرات است که خب هزینه‌ها هم بیشتر می‌شود. این است که ساید بای سایدها با یک  کمپرسور واحد کار می‌کنند که اگر هر کدام خراب ، کل یخچال و فریزر از کار خواهد افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *